Subject: Vs: TAOTLUS VÄLJASTADA LIIKLUSVÄLISE TEGEVUSE LUBA (EHITUS) - Aruküla toide
From: Erik Jüriöö <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Keijo Rippinen'" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 16:21:18 +0200

Tere

Saadan garantiikirja.

Lugupidamisega,

Erik Jüriöö

Juhatuse liige

Raven OÜ

5048520

Saatja: Keijo Rippinen <[email-masked]>
Saatmisaeg: Friday, 21 March 2025 14:19
Adressaat: Raven E-mail <[email-masked]>
Teema: Ed: TAOTLUS VÄLJASTADA LIIKLUSVÄLISE TEGEVUSE LUBA (EHITUS) -
Aruküla toide

Tere

Palun saada garantiikiri kehtivusega 5 aastat alates tööde algusest
25.03.2025.

Parimat

Keijo Rippinen

Viimsi Keevitus AS

Tel. +372 5560 6181

  _____

Saatja: Tõnis Pihlamägi
Saadetud: reede, 21. märts 2025 13:32
Adressaat: Keijo Rippinen
Teema: RE: TAOTLUS VÄLJASTADA LIIKLUSVÄLISE TEGEVUSE LUBA (EHITUS) -
Aruküla toide

Tere,

Palun esitada tehnovõrgu omaniku garantiikiri kehtivusega 5 aastat alates
tööde algusest.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet | www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Teelise 4 | 10916 Tallinn

From: Keijo Rippinen <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 14, 2025 1:18 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Filipp Tšumbarov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: TAOTLUS VÄLJASTADA LIIKLUSVÄLISE TEGEVUSE LUBA (EHITUS) - Aruküla
toide

Tere

Esitame taotluse liiklusvälise tegevuse luba (ehitus) tööde tegemiseks
riigiteel maal ja ajutise liikluskorralduse joonised kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Keijo Rippinen

Viimsi Keevitus AS

Tel. +372 5560 6181

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.